Gå til indhold
Grafisk element uden betydning for indholdet

På Vejen Gymnasium og HF holder vi studiecafé to gange om ugen, og her kan du få hjælp til både de dagligdags lektier, men også afleveringer og større opgaver. Studiecaféen er bemandet med både dygtige elever fra de ældste klasser og højt uddannede faglærere.

Denne blanding af elever og lærere til studiecafé gør, at du som elev i studiecaféen får hjælp af andre elever, der taler i elevhøjde, og på samme tid kan du altid være sikker på, at du har en lærer, som kan træde til. Udover studiecafé har vi også ansat både en skrivevejleder, en læsevejleder og en ordblindevejleder.

Der er altid mange elever med i studiecaféen, og derfor er studiecaféen både et hyggeligt sted at være, og også et sted, hvor du kan få hjælp med dine lektier, hvis du har behov for det. Og i øvrigt er der altid kage!

Er du i tvivl? Læs mere om HF eller STX

Dette er et grafik element med ingen indflydelse på opsætningen