Gå til indhold
Grafisk element uden betydning for indholdet

Individ - Fællesskab - Fremtid

Vejen Gymnasium og HF er en moderne og alsidig skole, der lægger vægt på at tilbyde dig undervisning af høj faglig kvalitet såvel som muligheden for at beskæftige dig med undervisningsemner, der interesserer netop dig. Vi lægger vægt på at samarbejde med lokale institutioner og lokale virksomheder, ligesom der er stort fokus på at tilbyde fællesskaber, der går på tværs af klasser og årgange.

Endeligt har vi på Vejen Gymnasium og HF sørget for at studieretninger og fagpakker er sammensat, så alle vores elever kan få de fag og niveauer, der åbner dørene til netop deres fremtid.

Du kan læse meget mere om studieretninger på STX og fagpakker på HF her på hjemmesiden, hvor du også kan læse om studiemiljø, studiecafe og meget andet.

Dette er et grafik element med ingen indflydelse på opsætningen